Wie zijn wij

Wij zijn een administratiekantoor waar kwaliteit en persoonlijke benadering al jarenlang voorop staan. Laagdrempelig en altijd makkelijk bereikbaar zijn belangrijke aspecten voor de samenwerking met onze klanten.

Lees meer

Wie zijn wij

Wij zijn een administratiekantoor waar kwaliteit en persoonlijke benadering al jarenlang voorop staan. Laagdrempelig en altijd makkelijk bereikbaar zijn belangrijke aspecten voor de samenwerking met onze klanten.

Op dit moment wordt ons kantoor “bemand” door de volgende personen:

Jeanet van het Ende

(e-mail: Jeanet@admaxi.nl)
Zij is geboren in 1967, vennoot van Admaxi en is (met uitzondering van de woensdag) de hele week bereikbaar voor al uw vragen op het gebied van personeelszaken, lonen, loonheffingen, belastingen en administraties.

Edwin de Graaf

(e-mail: Edwin@admaxi.nl)
Hij is geboren in 1970, vennoot van Admaxi en is (met uitzondering van de donderdag) de hele week bereikbaar voor al uw vragen op het gebied van administraties, (jaar)rapportages en alle soorten van belastingen.

Ineke de Graaf – Jonker

(e-mail: Ineke@admaxi.nl)
Zij is geboren in 1971 en werkt in deeltijd bij ons (op maandag, woensdag en donderdag). Zij houd zich bezig met inboeken, controleren en afwerken van administraties. Hierover kunt u haar dus altijd bellen of mailen.

Jacqueline Spronk-van het Ende

Zij zorgt ervoor dat wij ons stoffig imago geen eer aan doen en houdt ons kantoor schoon en stofvrij.

Uw expert in adviseringen begeleiding van:

  • Administratieve organisaties
  • Arbeidsvoorwaarden
  • Fiscaliteiten
  • Automatisering
  • Bedrijfsovername en -opvolging
  • Bedrijfsfinancieringen
  • Ondernemingsplannen
  • Risico-analyses
  • Subsidieregelingen
  • Wettelijke regelingen

Uw expert in het verzorgen van:

  • Financiële administraties
  • Financiële rapportages
  • Aangifte omzetbelasting
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Salarisadministraties
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Aangifte loonheffing

Wilt u geholpen worden maar staat uw dienst er niet? Neem contact met ons op. Wij helpen u graag!

Het laatste nieuws

Uitstel plenaire behandeling wetsvoorstel Wet excessief lenen bij de eigen vennootschap

14 oktober 2021

De staatssecretaris van FinanciËn heeft de Tweede Kamer gevraagd om de plenaire behandeling van het

Lees meer

Woonadressen afgeschermd in Handelsregister per 1 januari 2022

14 oktober 2021

De ministerraad heeft ingestemd met een voorstel om het Handelsregisterbesluit 2008 te wijzigen. Door de

Lees meer

Toepassing bedrijfsopvolgingsregeling na splitsing

14 oktober 2021

De bedrijfsopvolgingsregeling voor de schenkbelasting houdt in dat op verzoek een voorwaardelijke

Lees meer

Tijdelijke versoepeling bijstandverlening zelfstandigen

14 oktober 2021

Per 1oktober 2021 is het steun- en herstelpakket in verband met de coronacrisis beËindigd. De Tijdelijke

Lees meer